Vinter/Vår

Vinter/Vår

tisdag 17 januari 2012

Jag har fått en award!!



Den här finfina awarden cirkulerar bland bloggar just nu och jag har fått den av Linda som har den trevliga bloggen Matstugan. Tack snälla du, jag blir så glad!!


Liebster är ett tyskt ord som betyder ”käraste”
och utnämningen ges endast till bloggar med
färre än 200 följare/prenumeranter .
När man får utmärkelsen ska man göra följande:
Tacka den som gett dej utmärkelsen och länka.
Skriv ner de 5 bloggar man vill lämna awarden
vidare till och låta dom veta det genom att lämna
en kommentar hos dem.
Till sist hoppas man att dom utvalda vill lämna
utmärkelsen vidare…



Jag lämnar awarden vidare till:

Nä....jag kan inte välja fem bloggar. Det finns för många bra bloggar att välja mellan. Så jag skickar vidare till er alla! Ni är grymma!

2 kommentarer:

Nina sa...

grattis, vad kul med award! och eftersom du skickar vidare till oss alla så, tack, haha=)

Moma sa...

Grattis, smicker i alla dess former är alltid skoj! :-)