Vinter/Vår

Vinter/Vår

måndag 7 juni 2010

Ny tidning på hallmattan!

Det hade jag när jag kom hem från jobbet idag. Kan inte riktigt bestämma mig för vad jag tycker om Lantliv Mat & Vin. Förra och första numret tyckte jag var sådär. I detta nummer verkar det, efter lite snabb bläddring, vara mycket fräsha sommarrecept och röror. Me like! Inte bara grillrecept. För alla har ju tyvärr inte möjlighet att grilla varje dag... (Jag är inte bitter...). Fanns även mycket krims krams till köket. Mycket fina talrikar, muggar, handdukar och annat porslin. Och det mesta till bra priser. Men....gör tyvärr inte mitt kök mycket större...

I dag utnyttjade jag för första gången mitt sommarkort på gymmet som jag köpt. MRL blev det. Ajajaj....sved under passet, ömmar nu och imorrn kommer jag nog inte kunna gå...:)
Efter passet var jag värd en sushi. Det var längesen och bäst att passa på när inte Johan är hemma...

6 kommentarer:

Hanna sa...

Den där tidningen har jag inte sett, den ska jag spana efter. Fräscha sommarrecept kan man inte få nog av! =)

Pernilla sa...

jag tycker ABSOLUT du ska åka ut till råda någon dag, antingen för att äta i restaurangen, fika i kaffestugan eller bara ha en picknick där. hur mysigt som helst, verkligen perfekt för såna som oss som det bara spritter i benen på :)

Remsan sa...

Även om det svider i rumpan så verkar det ha varit en härlig dag!

vanilla sky sa...

Å sushi! I love! Riktigt, riktigt längesen nu.... Tur att gubben min oxå gillar det, det får det nog bli till helgen:)

Mårtenssons kök sa...

Har en maken som inte heller gillar sushi så jag gör som du och passar på när jag är ensam...
Hur man nu inte kan tycka sushi är gott...

Mor-Mia sa...

Tack för tipset ang. den nya tidningen!